Ik heb ze vorige week nog zien liggen bij de Action.
Bij o.a. de Wibra en de Zeeman kun je ze ook nog voordelig kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag ze vandaag bij de Intertoys liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier in alkmaar zijn ze sinds kort weer bij de liddl. Hoelang ze deze actie er in houden weet ik niet. Aangezien het vroeger een hype was, en nu een dood gegooide markt, zijn ze tegenwordig super goedkoop te vinden via internet o.a. marktplaats en ebay.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zag ze laatst nog bij de Big Bazar liggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bij blokker heb ik al 2 keer vandaan gehaald, 100 touwtjes vaan 1 euro dacht ik.

Toegevoegd na 30 seconden:
vaan=voor