Ik denk dat sex op de eerste plaats staat. En tja, waarom is dat leuk? Das misschien de reden waarom het na tienduizenden jaren nog altijd niet verveelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik ben bang dat dat televisie kijken is.

Wat daar precies zo leuk aan is weet ik niet zo goed.

Toegevoegd na 9 minuten:
Top 5 Vrije tijdsbesteding van nu:

1. tv kijken
2. sociale contacten
3. hobby’s
4. uitgaan
5. sport en bewegen

Toegevoegd na 41 minuten:
Na nog even doorklikken bij het CBS. 30% van de Nederlanders (uit het onderzoek wat representatief is) kijkt meer dan 20 uur per week TV. Dat is dus 3 uur per dag, elke dag. (zie bron)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder welk kopje valt seks bij het cbs?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat er niet specifiek bij, maar het zou zowel onder 2 sociale contacten als onder 5 kunnen vallen. Als het een apart puntje zou zijn zou het lager dan deze vijf staan waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
cool
Ik weet in ieder geval dat er hele volksstammen, inclusief mijzelf, in de sportscholen van Nederland rondhobbelen... Maar om te zeggen dat dit nou echt zo leuk is.... mwa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks doen, lummelen, vervelen, conveseren met huisgenoten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij was dat tot voor kort lezen! Maar sinds ik GV ontdekt heb,gaat daar ook veel vrije tijd(ik heb niets anders,want gepensioneerd) in zitten!
Op de 3e plaats komt het oplossen van sudoku's.
Gewoon omdat het leuk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
herkenbaar peter, dat het lezen er bij inschiet, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk een beetje dom van ons,vind je ook niet? Lezen biedt zo veel meer dan dat verslavende GV,maar ja,dat is nou juist die verslaving.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op GV valt anders genoeg te lezen hoor!
;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ongoleo,dat klopt,maar ik wordt er lang niet altijd wijzer,laat staan blijer van.
Rieneke1
14 jaar geleden
klopt peter, het is niet te vergelijken met een goed boek waar je helemaal in op kan gaan.
maar idd, we zijn verslaafd ;)
toch ga ik van de week de nieuwe stephen king halen, en reken maar dat ik die ga verslinden!
Uitgaan geeft mij energie dan kan ik lekker swingen. Theater/bioscoop ben ik dol op is ontspannng en geeft energie. Sauna geeft mij ontspanning. UIteten gaan met een club vriendinnen geeft mij bergen energie om de lol die je hebt.
Avondjes achter de computer geeft mij ontspanning.
Sporten geeft mij energie.
Lezen geeft mij ontspanning.
Weekeindjes weg ,geeft mij ook ontspanning.
Wandelen in de natuur/strand geeft mij ontspanning.
Deze activiteiten zijn populair voor andere maar zeker voor mij die ik regelmatig doe.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedenk mij ineens dat ik ook dol op koken ben het liefst voor veel mensen, dat geeft mij uitdaging voor een club vrienden bijvoorbeeld ,en tuinieren doe ik ook graag dat geeft mij ontspanning.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voetballen. Waarom dat zo leuk is. Zou je zelf moeten proberen. Voetballen is oorlog en oorlog spelen hebben wij allemaal weleens gedaan in onze jeugd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds februari 2009 ben ik aan het sokken breien. Heerlijk ontspannend! Heb al bijna 20 paar af :)
14 jaar geleden
Afhankelijk van geslacht en leeftijd denk ik;
Jonge meisjes/vrouwen tot een jaar of dertig verwacht ik dat ze het liefst shoppen of dansen

Jonge jongens/mannen tot een jaar of dertig verwacht ik vooral stappen of met vrienden wat doen

En daarna, geen idee. Ik weet qua sport bij meisjes tussen de 14 en 20 jaar dat hier voornamelijk als sport word gedaan; dansen, fitness en paardrijden (eigen onderzoek van ongeveer 600 tieners).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Internetten omdat je dan zelf kan bepalen waar je naar kijkt en/of wat je interessant vindt.
Bij tv kijken ben je overgeleverd aan de rest in huis die telkens zappen van hot naar haar. Daarom is internetten leuker :)

Daarnaast is de sportschool ook leuk. Helaas komt er telkens wat tussen waardoor het op de lange baan is geschoven.

Onduidelijk in deze vraag is of je bedoelt wat ikzelf leuk vind of dat je vrijetijdsbesteding in het algemeen bedoelt die het meest wordt beoefend; want dan klopt mijn antwoord niet :)