Is nummer verf van ravensburger ook los te koop?

Een aantal potjes verf van mijn schilderen op nummer schilderij zijn uitgedroogd, nu kan ik dus mijn schilderij niet afmaken. Daarom vroeg ik me af of er ook nummer verf los te koop is? Op google kan ik het niet vinden.

Sorry ik weet niet in welke categorie ik deze vraag moet plaatsen?

B.v.d.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K

Antwoorden (1)

Volgens mij is dat wel los te koop en anders zou ik even naar de speelgoed winkel gaan en het daar vragen. Misschien kan je er ook wel andere verf voor gebruiken. ik zou gewoon advies vragen in de speelgoed winkel.