Waar zijn artico producten (merk voor schilders producten) te koop in Dordrecht?

Ik heb een aantal producten van Artico (acrylverf, kwasten). Maar veel ervan is al bijna op, en of onbruikbaar doordat het al lang geleden is gekocht toen ik nog erg klein was. Mijn moeder weet niet meer waar ze het heeft gehaald en ik kan het niet vinden. Waar in Dordrecht kan ik dit vinden (het liefst een winkel met een zo groot mogelijk deel van de complete collectie in de schappen)

Dank

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik denk dat je hiervoor wel terecht kunt in de winkel van "Pipoos Dordrecht" , Visstraat 100-102, 3311 KX Dordrecht. Op de website vind je een routebeschrijving hoe je het beste bij de winkel kan komen. Zij zijn gespecialiseerd in schilderproducten en ze zullen "Artico" ook wel in hun bestand hebben. Zo niet dan kunnen ze ärtico"voor je bestellen.

Toegevoegd na 23 uur:
Verder is er nog "Ikkie Creatief", Van Oldenbarneveltplein 68-69, maar als ik jou was dan zou ik ook eens gaan kijken op de website van Marktplaats bij creatief daar staat o.a. een Artico acrylverf tubes 75 ml op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord, ik kom heel vaak bij de Pipoos, maar deze producten heb ik nooit kunnen ontdekken (ik denk dat ze daar ook iets te goedkoop voor zijn, maar ze zijn toch van geweldige kwaliteit). Toch bedankt!