ik heb een model auto van de schaal 1/18 gekocht. en wil die gaan sparen. Zit er veel verschil in de schaal 1/18 en 1/24?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Natuurlijk is het zo dat een modelauto met de schaal 1:18 groter is dan een auto in de schaal 1:24. Belangrijker is echter dat hoe groter het schaalmodel is, hoe gedetailleerder de auto is. Bij een groter model auto zijn de details (spiegels, lampjes, ruitenwissers enz) veel nauwkeuriger weergegeven dan bij een kleiner model. Voor een verzamelaar is dat zeker belangrijk. Als je er de ruimte voor hebt, zou ik voor 1:18 gaan. Die zijn over het algemeen erg goed gedetailleerd.