Is er een site over Spookhuizen?

Hoi,

Ik ben heel fan van spookhuizen met karretjes, want ik vind de Techniek interessant, hoe alles kan bewegen en de lichten enzo.
Is er een site over Spookhuizen en de poppen die ze daarin gebruiken? En waar halen die mensen die poppen vandaan? Gewoon een leuke site om te lezen, omdat ik het zo leuk vindt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien vind je wat op sallycorp.com of bij andere fabrikanten die monsters maken. Op YouTube.com bij animatronics of dark rides zoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toch nog 1 antwoord..
Veel mensen weten er niks vanaf natuurlijk.
Bedankt voor de site Sallycorp, leuke site!
En op YouTube heb ik ook een account gevonden die allemaal van die dingen maken, met filmpjes erbij.
Bedankt!