hoe word ik beter in dansen?

Ik dans nu twee keer in de week, maar ik wil erg graag beter worden. Ik ga voor de derde keer dansen, maar iemand tips hoe ik beter en leniger word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Hier een site met enkele tips hoe je je spieren leniger kan maken. Het vraagt wel motivatie maar het werkt wel, ik maak zelf ook gebruik van deze site en ik ben er al een stuk leniger van geworden.

Succes. :)

http://balletisvooriedereen.blogspot.nl/p/je-spieren-lenig-maken.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! De site was erg goed!

Andere antwoorden (4)

het ligt er een beetje aan wat voor dansen je doet, ballet streetdance salsa of wat doen ook. je kunt beter worden door veel heel veel te oefenen en dan het liefst met iemad die beter is dan jij zodat je je aan de ander zn niveau op kunt trekken.
verder is het vaak nuttig om ook andere dansstijlen te doen hierdoor leer je nieuwe bewegingen , gebruik je misschien andere spieren en kun je tips opdoen die je bij je eigen dans misschien kunt gebruiken.
je kunt er in de ochtenden iets van joga gaan doen om lekker soepel en leniger te worden.

succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet veel aan je conditie doen, veel kijken naar andere dansers en hun bewegingingen proberen te immiteren. Ook moet je elke training volop je best doen, en dan komt het helemaal goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bekwaam je in de circuskunsten, jongleren of tapdansen om je motoriek nog verder te verfijnen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je gaat dit misschien niet graag horen maar oefenen oefenen oefenen en nog eens oefenen! maar ook voldoende rusten en het op je eigen tempo doen want anders zou het wel eens kunnen gebeuren dat je dansen niet meer als tof en ontspannend gaat gaan zien.

veel succes.