Hoe kom ik weer op Facebook? Sinds gisteren vraag ik een nieuw wachtwoord aan en steeds zie ik staan, neem contact op met Facebook.

Ik nam dus ontelbare keren contact op met Facebook, stuurde een kopie van mijn identiteitskaart op, dat vroegen hun, maar alles blijft zoals het is, nog steeds kan ik niet op mijn site!

Toegevoegd na 21 minuten:
Heb ik al gedaan en doordat ik steeds op een link klikte nieuw wachtwoord instellen, kreeg ik steeds de zelfde mails in mijn mailbox,beantwoordde deze en werd doorgestuurd naar de klantenservice...

Toegevoegd na 1 uur:
Dit krijg ik elke keer te zien als ik probeer een nieuw wachtwoord aan te vragen. Vervolgens stuur ik een bericht naar hun door, maar krijg geen reactie via mijn mailbox...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
zat er in de wachtwoord vergeten mailtjes dan geen link ? je zegt ik beantwoord ze
maar dat is niet de bedoeling
je moet op de link klikken om doorgesluist te worden
naar de pagina waar je het ww opnieuw moet instellen toch
of krijg je daar die mededeling dat je geblokkeerd bent ?
en zeggen ze daar ook een reden bij ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meld je aan vanaf een herkende computer. ■
Heb je je code nog niet ontvangen? Sms-berichten kunnen soms tot 12 uur worden vertraagd.
Je kunt je aanmelden vanaf een herkend apparaat om deze aanmelding goed te keuren. ■
Je wordt vaak gevraagd een beveiligingscode in te voeren. Dit kan worden veroorzaakt doordat je cookies worden gewist vanwege je browserinstellingen. Je kunt 'private browsing' uitschakelen of je browserinstellingen wijzigen door de instructies hier te volgen. Er is momenteel geen telefoon in je account vastgelegd. Meld je aan vanaf een herkend apparaat om toegang tot je account te krijgen. Zodra je weer toegang hebt, wordt je aangeraden een nieuwe telefoon toe te voegen of de functie voor aanmeldgoedkeuring uit te schakelen.

Antwoorden (2)

probeer ze te bellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent waarschijnlijk geblokkeerd door Facebook. Check je mail even of er een dergelijke melding van Facebook tussenzit.

Of zie bron.