Weet iemand waar ik tekenles kan volgen in de buurt van Houthalen-Helchteren?

Het liefst in een radius van 30 kilometer zodat het met de bus doenbaar is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Dit kan je doen in je eigen omgeving ! Lees even mee.

Gemeentelijke Academie voor Beeldende Kunsten
Afdeling Houthalen-Helchteren
Secretariaat
Kasteel Meylandt
Meylandtlaan 20
3550 Heusden-Zolder
Tel. 011 80 80 89 - fax 011 80 80 77
E-mail academie@heusden-zolder.be
Website www.academie.be
Directeur: Walter Missotten

Openingsuren secretariaat (op schooldagen)

maandag tot vrijdag: 8.30 - 22 uur,
zaterdag: 8.30 - 12.30 uur.Tekenacademie voor jongeren (12 – 18 jaar)

In het jongerenatelier leer je kunstzinnig omgaan met lijnen, kleuren, volumes. Onder leiding van professionele leerkrachten worden oefeningen gemaakt rond tekenen, schilderen, beeldhouwen, drukken, fotograferen….
De lessen worden gegeven op woensdag, vrijdag of zaterdag gedurende 4 lesuren/week
Lesplaatsen :
Houthalen-Centrum, gebouwen TIKB, Pastorijstraat 40.
Houthalen-Oost, Cultureel Centrum, Kastanjestraat 7.

Basisopleiding voor volwassenen (+ 18 jaar)
Basisopleiding in tekenen en schilderen gedurende 1 lesbeurt per week (4 lesuren)
Lesdagen : keuze uit : dinsdagnamiddag, dinsdagavond, woensdagavond, vrijdagavond + zaterdagvoor-en namiddag
Lesplaats : Houthalen-Oost, Cultureel Centrum, Kastanjestraat 7.

Ateliers voor volwassenen
Volwassenen die interesse hebben om een atelier te volgen kunnen terecht in kasteel Meylandt, Meylandtlaan 20 – 3550 Heusden-Zolder voor dag-, avond- en weekendcursussen.
Opties : Beeldhouwen – Fotografie – Vrije Grafiek – Tekenen - Schilderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je het adres in Arendonk.
http://www.academiearendonk.be/.
Dat is een tekenacademie.
Succes.