Vraag eens bij een bejaardenhuis die hebben er vast.
Anders vraag op je een briefje mag ophangen bij hun.
Bij zoveel inboedels wordt breiwol weggegooid.
Er zijn altijd wel mensen die iets kunnen missen.
beter als dat het naar de stort gaat.
Wie niet waagt die niet wint.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

briefjes ophangen bij de super of in buurthuis. kringloopwinkels

Toegevoegd na 2 minuten:
of via www.gratisaftehalen.nl
of www.gratisoptehalen.nl
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is ook een goed idee, de supermarkt ++
Misschien hebben de kringloopwinkels wel een verzamelmand voor restjes. Je kunt ook op diverse sites opruimingsbolletjes en restanten kopen. Nog een laatste optie: zet een kleine advertentie in je lokale krantje, kosten zijn vaak erg laag met een oproepje. Er zijn vaak veel mensen die nog iets hebben liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook op marktplaats kijken. Je kunt dan je vraag stellen onder 'gezocht' of je kunt kijken of iemand dit (gratis) aanbiedt.