Wat is het wereldrecord hoelahoepen?

Mijn zusje wilt graag weten wat de langste tijd is dat iemand een hoelahoep, zonder te laten vallen, om zijn/haar heupen heeft later draaien.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K

Het beste antwoord

"The longest verified record holder is Aaron Hibbs from Columbus, Ohio who broke the record at 74 hours and 54 minutes between October 22, through 25, 2009."

Ik wens je zusje veel succes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vrije vertaling:
Het geverifieerde duurrecord staat op naam van Aaron Hibbs uit Columbus, Ohio. Hij heeft van 22 t/m 25 oktober 2009 74 uur en 54 minuten achtereen gehoelahoept.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woooow. Dat je dat kan volhouden joh :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw dat is echt heel erg lang!
Mijn zusjes record is nu 1 uur en 14 minuten, dus ze mag nog wel even door oefenen ;)
Bedankt voor je antwoord!

Andere antwoorden (1)

Op de wii staat het wereld record op 325 rondjes! Doe je best;)