Ik heb even voor je gegoogled (had je zelf ook gekund) en heb hieronder een stukje van de site van de ANWB voor je gekopieerd:

"Stap in een waanzinnig WinterWonderland op de Winterfair in Ahoy. Je komt helemaal in de stemming voor de feestdagen!

Onder het genot van een glas warme glühwein of chocolademelk loop je samen met je vrienden en familie door de overdekte hal van ruim 3.000 vierkante meter en geniet je (lekker warm) van een echte winterse sfeer. Op het programma staan onder andere modeshows, een fotoshoot met Sinterklaas en/of de Kerstman, diverse workshops, spectaculaire demonstraties en optredens van diverse koren. Daarnaast is er van alles te zien op het gebied van feestkleding, accessoires, wooninrichting, reizen en wellness. Samen met alle kramen, kleine winkeltjes, proeverijen en winters amusement is er dus voor ieder wat wils op de Winterfair in Ahoy!"

http://landvananwb.nl/Activiteit/Winterfair_in_Ahoy_35309

Hoe lang je daar ongeveer rondloopt zou ik je niet kunnen zeggen, hangt van jouw interesses af.
Als je daar niets tegenkomt dat je interesseert, dan sta je vast en zeker zo weer buiten.
Vind je het juist heel gezellig en leuk, dan zou je je er misschien ook zo een hele dag kunnen vermaken.

Have fun!