iemand bekent met rc vliegtuigen/drone (opstijgbaan clubs etc.)

Ik wil graag een rc drone kopen die 95"(250 cm) breed is. Maar weet er iemand een soort club/opstijgbaan voor rc vliegtuigjes enzo. (ik woon in uithoorn, oftewel dichtbij amstelveen) graag dichtbij!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Bijgaand een pagina voor beginnende modelvliegtuig bezitters.

In de derde link heb ik de site van een modelvliegclubje in twente gezet. Op hun pagina kun je doorklikken naar een lijst met alle clubs in nederland, je kunt er ook op omgeving zoeken naar een club.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Op een grasveldje waar gevoetbalt kan worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een kijken op www.modelbouwforum.nl daar zijn heel veel mensen (oa ikzelf) die jou graag willen helpen!