Hoeveel steken moet ik opzetten op naalden 5, voor een slobbertrui voor een kindje van 6?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is het soort wol, maar wordt niet echt dik, en slobbertrui had ik nodig voor het aantal steken, het wordt wat anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Arm kind. Dat Wordt een trauma...
Als ie hem dan echt moet dragen alleen binnenshuis, niet naar school of in het openbaar. Het kind zal je dankbaar zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt supermooi, het is geen slobbertrui.
Maar ik moest een aantal extra steken voor een schuine kant hebben, daar ben ik nu uit.
Wist niet hoe ik dit moest benoemen, maar met het aantal steken van een "slobbertrui" weet ik het aantal steken.

Het beste antwoord

Het hangt van het garen af.

En van je hand van breien.
En van de maat van het kind.

Brei een proeflap en meet dan 10 cm. x 10 cm af.
Tel die steken.

Als je dus een trui wilt van 40 cm. dan doe je 4 keer
het aantal steken van je proeflap.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben er helemaal uit, dank je wel en het wordt supermooi.
Dat van een proeflapje breien wist ik niet.