Een grote tampon maken als sinterklaassurprise?

Mijn broer lachte me altijd uit, en nu wil ik die maken als sinterklaas suprize en dan trek je aan het touwtje en dan is hij open en kan hij bij het cadeautje maar hoe maak ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaaf idee!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
inderdaad erg goed idee! :) ++

Antwoorden (4)

Zaag een stuk van een pvc buis af, zet er een afdop dop op aan 2 kanten, en maak aan 1 kant een touw. Bekleed de hele "tampon"met watten, of van dat vulspul wat je op de stoffenmarkt kunt kopen. Klaar is Kees.. of hoe je ook heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kartonnen koker van huishoudrol beplakken met watten of zoiets touwtje eraan en klaar.
Wil je hem nog groter dan zul je een stuk regenpijp moeten zien te vinden

Toegevoegd na 1 uur:
Of je neemt en langwerpige ballon, moet alleen het cadeau niet te groot zijn. Cadeau in de ballon, opblazen, omwikkelen met iets wattigs touw eraan en klaar.
Geeft nog een leuke knal ook. Je kunt er ook confetti ofzo bijdoen als je dan geen problemen met je moeder krijgt
anneliez
12 jaar geleden
Een langwerpige ballon daar papiermachee omheen maken en beplakken met watten. cadeautje erin doen en met een touw ( klaptouwtjess ) eraan naar buiten laten hangen.

veel succes !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk idee

Een heel grote tampon maken.
Volgens mij kom je op deze manier een aardig eind in de goede richting.

Het cadeautje omwikkelen met dun karton of heel stevig papier.
Daar een stevige draad aan vast maken/het tampondraadje.
Goed stevig omwikkelen met zigzag watten.
Daar weer heel fijn en strak wit garen o.i.d. omheen doen.

Even werk...... Dan heb je ook wat hahahaha
De voorpret is ook veel waard

Succes