Hoe zorg je ervoor dat het haar van een kappop weer mooi wordt?

Mijn zusje heeft een kappop, een hoofd met haar waar ze kapsels mee kan maken. Toen ze hem kocht, was het haar erg mooi, maar nu is het vooral onderaan heel pluizig met veel klitten. Uitkammen helpt niet tegen pluis. Wat kunnen we doen om dit haar weer mooi te laten worden? Hetzelfde gebeurd bijvoorbeeld bij het haar van een barbie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Wassen en dan met een conditioner of met wasverzachter, dat deed mijn moeder altijd met mijn barbies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij kappoppen en barbie's word geen echt haar gebruikt. Dus ga het in ieder geval niet met hitte bewerken (zoals ik een paar jaar geleden gedaan heb haha.) want dan blijft er niks meer over. Je kunt er serum of mouse indoen. Geen idee of dit werkt maar je kunt het altijd proberen