Heeft iemand postitieve of juist negatieve ervaringen met de Pentax Papilio verrekijker en zo ja, wat zijn die?

Of weet iemand een goede review van deze verrekijker? Ik heb er zelf natuurlijk al een paar gelezen, maar ik ben benieuwd wat mensen vinden van de beeldkwaliteit e.d. Ook als de kijker enorm tegenvalt wil ik het graag weten (en waarom).

Weet eventueel iemand een soortgelijke verrekijker met vergelijkbare eigenschappen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb hier wel een site, maar helaas zonder reviews.
Kun je niet gewoon een winkel binnenstappen en vragen hem te mogen testen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 Gezien het gebrek aan respons hier zal ik dat denk ik inderdaad maar moeten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms zijn er vragen waarop door een of ander vreemde reden geen antwoorden komen.
Dat is eigenlijk ook de reden, waarom ik reageerde,want behalve van heel veel andere dingen heb ik de ballen verstand van kijkers en andere optiek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Jammer dat je deze dan niet kent, tenminste dat maak ik uit je antwoord op. Maar je hebt natuurlijk gelijk dat even zelf kijken toch wel het beste is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er doemt een levensgroot misverstand op M!
Kijk even naar de bron. http://www.schrijvenonline.org/forum/8714
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:) Sowieso had ik het ukje 'de ballen' niet gezien in je stukje hierboven, maar nu begrijp wel iets beter wat je hierboven bedoelt. Alleen met je verwijzing hierboven naar dat forum wordt het wel verwarrend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ukje moet natuurlijk stukje zijn.