ik wil graag een tuigje maken voor mijn konijn heeft iemand een patroon?

Toegevoegd na 49 minuten:
een jasje of truitje waar een riempje aan kan ook goed

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Het beste antwoord

Je kan een kattentuigje gebruiken. Die vind je in de dierenwinkel. Als het te groot is kan je er zelf extra gaatje in maken. (Hiervoor kan je een gaatjestang gebruiken. Die kan je kopen bij een doe-het-zelf-winkel.) Sommige konijnen accepteren een tuigje heel makkelijk. Vaak vinden ze het eng. Het beste is als je je konijn er van jongs af aan aan laat wennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een patroon ga je niet vinden, denk ik. Ik heb wel verschillende voorbeelden van tuigjes voor konijnen gevonden. Misschien kan je hier inspiratie vinden.
Hou er wel rekening mee dat de meeste konijnen een tuigje verschrikkelijk vinden, wat het gevaarlijk kan maken (verstrikt raken, zichzelf ophangen, ontsnappen).

http://www.dekonijnenwinkel.nl/konijnen%20tuigjes.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jasje? Truitje? Een konijn heeft gewoon een wintervacht in de winter, dus geen kleding nodig! Zelfs niet als het vriest. Hoe denk je dat ze dat in het bos doen???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Dounja: Inderdaad. Tenzij het om een binnenkonijn gaat (konijn dat binnen gehouden wordt) . Die krijgt geen wintervacht. Maar die moet je dan ook gewoon niet buiten laten als het koud is.
wij dachten ook eerst aan een tuigje, want iedereen vinden een halsbandje gevaarlijk.
maar de onze ( vlaamse reus ) vreet zelfs aan z,n halsbandje, dus een tuigje laten ze zeker niet heel.