Waar kan ik een Alien pluche pop kopen?

Toegevoegd na 32 minuten:
Ik dacht aan een groen monster met van die ovale ogen.

Ritsuka
12 jaar geleden
Wat voor soort alien? Grey man, hr giger alien, et?

Het beste antwoord

Je bedoelt zo'n Alien als op de foto?
In het centrum van Rotterdam zit een hele leuke winkel die SF,Fantasy en horror spullen verkoopt.Poster's,boeken,poppetjes,T-shirts enz.
Ook van die Alien's zoals jij bedoelt.
En ik heb er ook pluchen exemplaren van gezien,kleine en ook( hele) grote.
De naam van de winkel ben ik ff kwijt.Maar als hij me te binnen schiet zal ik hem nog aan het antwoord toevoegen.(Als je wilt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
Ja graag, dank je wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke!
Als ik er niet op kom,weet ik iemand die deze winkel ook kent,we zijn er samen een paar keer geweest.
Dan laat ik het je zo snel mogelijk weten.^^

Andere antwoorden (2)

Bij amazon: http://www.amazon.com/Disney-Toy-Story-Alien-Plush/dp/B002T0OZJ6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op Google knuffel alien in voert dan heb je veel keuze, wat voor een je zoekt ligt helemaal aan het plaatje wat je in je hoofd hebt