Doet Paintballen pijn?

Goedenavond, Ik ga morgen paintballen,
Buiten het feit dat het 60 euro is voor 500 balletjes van verf, Vind ik het gewoon super eng, Ik ben 16 jaar en heb een zeer hoge pijngrens, Toch hoor ik aan alle kanten dat paintballen veel pijn doet, wanneer je wordt beschoten rollen zelfs volwassen mannen over de grond van de pijn ?

Dit hoeft natuurlijk niet allemaal waar te zijn, Maar probeert mijn familie me nu gewoon bang te maken of doet het echt pijn?

Er is nu leuk gereserveerd dus terug krabbelen gaat niet meer, Het geld ben ik nu toch wel kwijt :D

Vraag = Dus : Doet paintballen pijn .. En heb jij evaring ? Zoja welken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.2K

Het beste antwoord

Het doet wel pijn maar t valt echt wel mee hoor en dat zegt een meisje met een lage pijn grens. Je moet alleen oppassen dat je niet op je vingers of in je kruis word geraakt. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat dat wel overdreven is. Je krijgt een soort pak aan wat de ballen tegenhoud. Een kennis van mij heeft het ook eens gedaan, die heeft geen pijn gehad, alleen 1x, maar dat was omdat zijn pak niet goed zat, daar heeft hij een blauwe plek van gekregen. Als het echt zo'n pijnlijk spelletje zou zijn, hoort dat aangegeven te worden bij het reserveren en zouden er wel strenge regels voor zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is de regel dat je niet van dichtbij mag schieten, als iedereen zich daar aan houdt, zul je geen pijn krijgen, het is heel leuk, dus genieten maar, veel plezier
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, valt best mee. Ik ken iemand die had een "patat" op zijn hoofd omdat hij op zijn voorhoofd geraakt was. Zeker 2 weken zichtbaar xD Dus, zie dat je voldoende beschermd bent ;p

Toegevoegd na 40 seconden:
Ohja, het is ook verboden om op eekhoorns te schieten. Dat was de eerste regel toen ik ging paintballen :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt een beschermend pak, maar je komt wel onder de blauwe plekken thuis. au!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het doet zeker pijn. Maar daar valt wel mee te leven hoor. In bepaalde streken mag je iemand niet raken, dit zal wel een reden hebben.
En een beetje actueel, zo'n twee weken geleden werd een vrouw geraakt met borstimplantaten en deze ging na geraakt et zijn lekken. Jij geeft aan dat je een hoge pijngrens hebt? dan zou ik me niet druk maken, maar zorg er voornamelijk voor dat je niet geraakt wordt (-;