Hoe naai ik een knuffel onzichtbaar dicht?

ik maak een tilda slak. En ik heb m aan elkaar genaaid, en toen binnenstebuiten (dus de goede kant) gedaan om m te vullen met watten. Hoe kan ik het 'vul gaatje' nu onzichtbaar dichtnaaien? ik naai het met de hand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Antwoorden (3)

Je moet aan de binnenkant van de vouw naaien.. Dus randje naar binnen slaan aan beide kanten en dan met kleine steekjes ( kruisjes ) deze aan de binnenkant dichtnaaien..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit doe je door steeds een stukje onder de stof door overslaan dan de naald naar buiten laten komen en die steek je aan de andere kant er weer in,dan sla je weer een stukje onder de stof aan dezelfde kant over en laat weer de naald eruit komen en die steek je weer aan de andere kant erin en zo doe je dit om en om.

Het is moeilijk zo uit te leggen dus ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet, niet. Je kunt het niet echt helemaal onzichtbaar dicht krijgen. Probeer zo strak mogelijk alles aan elkaar te naaien, als het stukje je dan nog stoort, kan je er een mooi bloempje of zoiets overheen naaien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Misschien kun je de laatste steek op deze afbeelding proberen? Zie bron.