Hoe kom ik GRATIS aan het Scrappen voor Beginners e-book (+filmpjes) van Katja Wijnbergh?

Dit boek wil ik heel graag hebben! Maar het bedrag van het boek past niet in mijn budget, sterker nog het liefst geef ik er helemaal niets aan uit omdat ik niet zeker weet of het een miskoop zal zijn.
Daarom wilde ik het ergens gratis zien te downloaden. In ieder geval: ik moet het zien te krijgen zonder er geld voor te betalen en/of in moeilijkheden te komen! Graag zou ik horen waar ik gratis aan dit boek kan komen (+ de video's). Heeft één van jullie misschien dit boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon blijven proberen, ga is op een scrapbooking forum ofzo kijken, misschien kan je wel wat uitwisselen met mede knutselaars. Op googlevideo of youtube staan veel filmpjes over scrapbooking met tips en trucs, misschien wel niet van Katja Wijnbergh maar wel van vele anderen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat gaat vermoedelijk niet lukken. Ik wil ook weleens dingen die niet in mijn budget passen, in het geval van een boek kun je dan nog de bibliotheek of zo overwegen.
Iemand maakt zo'n boek ook om er iets aan over te houden, dus zou je er een fatsoenlijke prijs voor moeten betalen.
Ik heb persoonlijk niet zoveel vertrouwen in die aanbiedingen Met Heel Veel Hoofdletters Waarin Fantastische!!! Aanbiedingen Worden Gedaan!!
Of je moet kijken op sites waar je kunt downloaden, of misschien of fora voor scrappers (bij die laatste kun je in elk geval kijken of er mensen zijn die ervaring met deze Aanbieding!!! hebben).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom zeg ik 'in het geval van een boek'.