Waar kan ik stickers voor op mijn deur kopen?

Ik heb nogal een 'rommelige' deur, en wil er graag veel stickers op (vind ik leuk) ben nu 15 jaar(jongen), de laatste stickers zijn uit 2005... Ik wil graag nieuwe leuke stickers, zoek naar stickers van games (GTA/COD), muziek (coldplay BV), Merken (Apple etc.) Maar ook nog andere leuke stickers... Van tv ofzo of gewoon leuke (voor mij).
GRAAG EEN INTERNET WINKEL!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb iets gevonden... Hoop dat je er wat aan hebt.
Zie link voor meer info.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zitten wat goede tussen! Maar ik wil ook graag ´originele´ stickers... Dus met kleur en originele logos... Mag best door een externe partij zijn gedaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb trouwens zelf redbubble.com gevonden.

Andere antwoorden (1)

ik ben een jongen van 16 en heb allemaal borden op me deur hangen... "pas op, schrikdraad" "nooduitgang" "brandblusser aanwezig" etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat beantwoord niet de vraag...