Staat er ergens geregistreerd hoeveel zwemdiploma's je hebt behaald?

Staat dat bij bijvoorbeeld de gemeente in het systeem? Zou je na kunnen gaan welke zwemdiploma's iemand heeft, en eventueel reddend zwemmen brevetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.2K

Antwoorden (2)

Ik denk het niet, mijn neef die 23 is heeft laatst zijn zwemdiploma opnieuw moeten behalen om dat hij zijn originele exemplaar kwijt was en hij moest hem ergens tonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is onmogelijk want het is nergens geregistreerd.
Maar daar komt wel verandering in. Er komt een gemeentelijk registratiesysteem, zoals je in onderstaande link kunt lezen. Het bericht is uit 2010, dus misschien is zo'n systeem er nu al wel.