Hoe kom ik aan een verkleedpak van de kapitein van de berenboot?

Bij kledingverhuurbedrijven niet te vinden. Wie weet een andere manier?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Geweldig
Bouw er dan ook even een berenboot bij en zet het ff op YouTube :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De berenboot hebben we al......, dat is de reden dat we een pak zoeken. Het is niet m'n hobby om me dagelijks te verkleden als kapitein of beer!

Het beste antwoord

Kijk op de website van alternatiefkostuum.nl, of ga langs. Ze zitten in Amsterdam en hebben werkelijk alles!! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een feestwinkel misschien ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vrees dat je die zelf moet maken of laten maken

Het is geen populair figuur
dus er is geen vraag/voorraad want niemand wil die dingen dus tja dat valt er dus niets aan te verdienen

succes met knutselen
12 jaar geleden
Ik zou zeggen neem inspiratie van internet af en begin met knutselen aan je eigen pak!! Ziet er leuk uit en is orgineel!!