wat is een spacer, en wat een kralenkapje?

ik wil zelf sieraden maken, en kom deze 2 termen steeds tegen. Wat zijn het, en heb ik ze nodig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Als je een kraal tussen 2 kraalkapjes rijgt krijgt hij een luxe uitstraling,ook kun je een kleine beschadiging van een kraal op deze manier verbloemen.
Een spacer rijg je tussen 2 kralen in,het kan een kleine kraal zijn maar ook een metalen ringetje er zijn heel veel verschillende spacers ,kijk maar eens in de link.
Deze items maken je sieraden afwisselender en geeft ze een mooie uitstraling.
Ze zijn er in verschillende kleuren metaal en kunststof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is een handige website voor je : http://www.beadage.net/glossary/index.php?let=S

Ik weet niet watvoor sieraden je precies wilt maken, maar je hebt deze dingen niet perse nodig. Ikzelf vind het altijd handig om een potje knijpkraaltjes te hebben, stevige soorten draad van verschillende soorten, tangetjes, sluitinkjes en natuurlijke leuke kralen. Ga is bij de Xenos kijken, daar hebben ze relatief goedkoop kralen en benodigdheden. Ook goede tangetjes en opbergdozen, heel handig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een spacer is een soort van platte kraal die je tussen 2 bolle kralen doet. Een kralenkapje is precies zoals het woord zegt een kapje wat om de kraal valt. Je dient voor het mooiste resultaat altijd aan 2 kanten van de kraal een kapje te gebruiken.
Voor mooie kralen en een uitgebreid assortiment kun je eens kijken op: sayila.nl. Via deze site bestel ik mijn kralen en ik ben ze nog niet goedkoper tegen gekomen.