welk programma moet ik gebruiken voor ontwerpen te maken?

ik ben heel graag creatief bezig en maak heel graag affiches, wallpapers etc.
ik ben opzoek naar een programma waarmee je dus die dingen kan maken. Gewoon een programma waarmee je dus affiches, wallpapers enzo. mee maakt. geen photoshop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Gewoon Adobe creative suite aanschaffen en je kunt ontwerpen als een professional.
Hangt alleen wel een prijskaartje aan, maar dan heb je ook wel wat.

Er zijn natuurlijk ook wel goedkopere tegenhangers maar dan ga je wel een eind terug in kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Corel draw is een fijn programma. Goed om zonder instructie zelf mee aan de slag te gaan. Je kan de software bij bol. Com kopen voor 100 euro. Echt een aanrader. Tip koop geen Adobe ilustrator. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Illustrator is een geweldig programma. Wellicht niet voor alle
Doeleinden. Immers vector.
indesign,illustrator