Wat is een kalotje? Wat is het nut ervan? Wat kun je ermee doen? Enzovoort...

Kortom... zoveel mogelijk over kalotjes...
Het heeft met de hobby sieraden maken te maken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Kalotjes zijn kleine onderdelen die je over de knijpkraal van het afhechten doet. Op deze manier kun je netjes je je ketting afwerken.
Je rijgt eerst het kalotje over de draad heen, met het haakje naar boven. Vervolgens rijg je de knijpkraal op de draad, en deze knijp je plat met waar je het einde van je ketting wilt hebben. Dan knip je de draad af, maar niet te kort. Dan schuif je het kalotje terug tot de knijpkraal en knijp je deze dicht. Aan het haakje kun je dan een ringetje en het slotje bevestigen, en dit doe je precies zo aan de andere kant.

Toegevoegd na 2 minuten:
zie ook:

http://forum.kralen.com/viewtopic.php?f=4&t=556
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan netjes je geregen sieraden afwerken.