Met pijn in het hart moet ik mijn verzameling koeien wegdoen. Heeft iemand tips hoe ik dit kan doen?

Beeldjes, knuffels, potjes etc etc. Er zitten mooie exemplaren bij, maar ik kan niet alles bewaren.

2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En waarom moet het weg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat maakt toch niet uit? Misschien is hij allergisch geworden voor koeien. Of ze passen niet bij het nieuwe behang. Of de planken waar ze op stonden zijn doorgebroken. Of de kat eet ze op. Of...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heet interesse... Waarom moeten ze weg ?
Annswers
13 jaar geleden
geen ruimte, stukje verleden loslaten, misschien is een ander er heel erg blij mee.

Het beste antwoord

Misschien kan je er foto's van maken en op marktplaats zetten. Als je de mensen dan laat bieden komt er misschien wel een fanatieke koeien verzamelaar langs die er nog wat geld voor wil geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha sorry ;)

Andere antwoorden (6)

je zou een advertentie kunnen plaatsen op markplaats
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Elk jaar heb je in de zomer wel ergens een rommelmarkt waar je een kraampje kunt huren, stal ze mooi uit en verkoop ze.
Op marktplaats zetten kan natuurlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.marktplaats.nl
www.speuders.nl
www.tweedehands.nl
hier kun je je verzameling gratis plaatsen...
je zou ook eens in kranten kunnen kijken waar wekelijks rommelmarkten zijn...
of je briefjes hangen in supermarkten...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er schijnt een dame te zijn ( Man Bijt Hond ) die helemaal gek is van koeien en die vast met respect om zal gaan met uw spulletjes.
Deze dame ( weet ik nog ) kunt u vast achterhalen als u uw probleem uitlegt aan de redactie van Man Bijt Hond en zo in contact komen met die persoon en dan uw "erfenis" voorleggen aan de persoon in kwestie.
Zo komen denk ik uw spulletjes bij de juiste persoon .
Succes ermee !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan natuurlijk er foto's van maken en op marktplaats zetten maar wat je ook kan doen is ,
dat je er een paar aan een waardevol persoon in je
leven geven . Die kan er wel een paar bewaren en het
voelt goed dat ze een nieuw (baasje) hebben .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een koe hebt die doorzichtig is wil ik die wel overnemen (voor educatiedoeleinden) en ook heb ik nog een koeienknuffel nodig voor mijn nieuwe poppenkastverhaal over een zieke koe.
Poppentheater Floepie