Waar moet ik beginnen als ik een last airbender series meerdelig kostuum wil laten maken?

Van kinds af aan ben ik van de last airbender series. Bij name de kleding van de waterstammen ben ik altijd van onder de indruk geweest. Ik zou graag een volledig meerdelig customised costuum laten maken van de outfit van Hakoda. Ik heb gekeken wat de dure cosplay outfits kosten en heb hier best 800-1000 euro voor over. Mijn vraag is nu vooral, waar moet ik beginnen? Zijn er bedrijfen waaraan ik tekeningen kan sturen en een offerte kan aanvragen of moet ik losse mensen/bedrijven opzoeken voor de verschillende onderdelen van het pak, de laarzen, bonte kragen, gedrukte logo's, dierenhelm, wapen etc.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2K
Ritsuka
3 jaar geleden
Er zijn mensen die zulke outfits maken in opdracht. Zoek op Etsy eens naar 'cosplay commision'

Antwoorden (1)

Er zijn vast cosplay-verenigingen in Nederland. Informeer daar eens bij hoe de leden daarvan aan hun kleding komen, zo raad ik je aan. Of misschien beter nog: word er lid van en vergroot je netwerk van mensen met dezelfde interesses als jij hebt.