Wat is het verschil tussen permanent markers en servies markers (om je servies te versieren)?

Ik zie ontzettend veel mensen gewoon met permanente markers op hun servies tekenen. Waarom zijn er van zulke stiften speciaal voor het servies gemaakt en wat is dan het verschil?
Het is toch de bedoeling dat permanente markers permanent blijven zitten?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Antwoorden (1)

Met serviesmarkers tover je in een mum van tijd de mooiste tekeningen of teksten op glazen, borden of mokken. De inkt van deze set bestaande uit 9 stiften is geschikt voor keramiek, glas en melamine en is VAATWASBESTENDIG. De normale watervaste markers zijn sowieso niet vaatwasbestendig en lossen op in veel verschillende soorten oplosmiddelen.