Wat is een goede app voor een filmpje te versnellen?

Ik heb een filmpje gemaakt die ik wil versnellen. Voor IOS

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Versneld afspelen, of uitschrijven naar een nieuw bestand welke dus een versneld filmpje is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Versneld filmpje, 2x
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Moet het resultaat zijn dat je een filmje overhoudt dat door iedereen die het afspeelt het x2 ziet. Of moet het zo zijn dat je een speler hebt die de mogelijkheid heeft gewoon afspelen, x2, x4 en dat je dus steeds kunt kiezen en het origineel gewoon x1 blijft.
dudemeister
9 jaar geleden
gewoon in Imovie
daar kun je stukken of de hele film versneld afspelen

Het beste antwoord

fastermovie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Slo pro hiermee kan je ook versnellen