Met welke (goedkope) camera kan ik een complete woonkamer fotograferen?

Voor mijn opleiding moet ik een woonkamer stylen. Hier moet een foto van voor de styling en na de styling bijgevoegd worden. Als je dit met een gewoon camera doet, krijg je maar een klein stukje te zien. Je hebt dus eigenlijk een groothoeklens nodig. Mijn vraag is, bestaat er een goedkope camera die dit ook kan?

Toegevoegd na 14 uur:
Het gaat mij dus om een camera, niet om handigheidjes!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fotograferen is schrijven met licht. Zelf zou ik de voor foto's zonder mooi licht doen en de na foto een mooie lichtopstelling maken. Waarbij je styling er beter uitkomt. Wellicht weet je een (amateur) fotograaf die voor jou de foto's wilt maken.

Antwoorden (2)

Voor menige smartphone zijn gratis apps te downloaden die een panorama foto kunnen maken. Daarmee kan je enorm breden opnamen maken en zelfs als je wilt de hele kamer in de rondte fotograferen. Als je dat meet een goede smatphone en bij goed licht doet, zijn die foto,s van acceptabele kwaliteit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
anders zit er (meestal) een functie op die je aparte foto' s laat maken die je dan handmatig achter elkaar kan plakken, als je de volgende foto maakt, staat de helft van de andere foto ged. transparant in beeld zodat je weet waar je de camera op moet richten. Dit is meer voor een 360 graden foto. Een telefoon app is ook wel een goede optie.