Ik doe fotoshoots, als ik de fotos naar de klant online wil opsturen. Welke website is dan het best?

Ik doe fotoshoots, als ik de fotos naar de klant wil opsturen. Welke website is dan het best? Ik wil geen cd of usb meegeven maar online zetten zodat alleen hun het kunnen zien... wel kwaliteit behouden natuurlijk, zelfde pixels, grootte etc. Kortom HD blijven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (4)

Ik neem aan dat het pakket niet groter is dan 2gb. Dan is www.wetransfer.com een goede een veelgebruikte optie. Alleen elkaars gegevens vermelden en je bestanden uploaden. Inloggen is niet nodig en de bestanden zijn twee weken beschikbaar voor de klant.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, hij behoudt kwaliteit toch? Niet dat ie net als mijnalbum fotos klein maakt.
imruben
10 jaar geleden
Inderdaad, alle kwaliteit blijft behouden ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
imruben
10 jaar geleden
graag gedaan en succes :)
Je kunt ze in een map zetten die je prive maakt op Photobucket.
http://photobucket.com/
Je geeft de klant het wachtwoord van zijn/haar map.

Dat is een van de betere online foto-album mogelijkheden.
En inderdaad: MijnAlbum is een van de slechtere.

Je kunt ze ook in een cloud zetten, zoals met Dropbox, Google Drive,
Ubuntu en andere mogelijkheden.
http://alternativeto.net/software/dropbox/

Op die manier weet je zeker dat de originele bestanden overgezet worden en dat er niets mee gebeurt.
Maar dan moet de klant wel hetzelfde programma installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een server hebt, dan kan je een ftp-server opzetten. Het voordeel is dat je dan niet de bestanden hoeft te uploaden, maar de klant ze rechtstreeks van jou server download.
Wellicht heb je een eigen website, dan zal je misschien ook een ftp-server hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
VSO photoonweb is ideaal om u te laten klanten zien een diavoorstelling van de afbeeldingen.