Ik heb een hele leuke foto, toegestuurd via de mail. Hoe kan ik deze goed af laten drukken?

Ik zou graag 2 keer 10 x 15, en twee keer geplastificeerd als
ca. 30 X 40 (placemat) willen hebben.
Hoe kan ik dit doen?
Bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Blokker albertheijn kruidvat Hema etc etc hebben vaak een apparaat staan waar je je foto digitaal kan laten afdrukken van af usb stick geheugen kaart of cd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens op de site van Albelli, of Webprint. Of welke fotozaak dan ook.