als je rond je 5de levensjaar een of meerdere malen mishandeld en sexueel misbruikt bent en een DR/DP (DSNAO) hebt wat zijn dan de herstel kansen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt vragen die alleen een specialist op dit gebied kan beantwoorden.
Kans op herstel is er altijd, maar daar kun je via internet verder geen zinnig woord over zeggen, omdat dat van vele factoren afhankelijk is.

Antwoorden (2)

Wanneer je goede prof hulp accepteerd en veel tijd er in steekt is er een hele goede kans dat je het kunt verwerken.
Er zijn genoeg boeken daarover geschreven en die mensen hebben ook hun draad weer gevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je wat met deze site:

http://dissociatievestoornisnao.nl/

Herstelkansen hangen voor een groot deel af van
jouw eigen inzet.
Wat VROEGER ooit eens gebeurt is, kan nooit een
excuus zijn voor wat er NU gebeurt.

Zoek de juiste hulp.