Verhoogde leukocyten gehalte in het bloed,wat kan dit betekenen?

Ik voel me al maanden niet lekker,dan weer griep,dan weer een longontsteking en ga zo maar door.
Ik heb de hele dag een beklemd gevoel op de borst,ben duizelig en heb pijn in mijn buik.
Met dit alles ben ik al bij de huisarts geweest en heb verschillende onderzoeken gehad waar niks uit kwam.
Alleen nog geen bloedonderzoek gehad tot afgelopen week,de huisarts vond het toen wel nodig.
Toen ik vanmorgen belde voor de uitslag zei de secretaresse dat ik een verhoogde waarde van leukocyten in mijn bloed had,toen ik vroeg wat dat betekende zei ze dat mijn huisarts dit wel ging uitleggen.
Moet morgenochtend heen voor een gesprek.
Ik maak me niet echt zorgen,maar het houd me wel bezig,want ik loop al maanden te sukkelen met mijn gezondheid.

Wat kan het zijn?
Waar kan die verhoogde leukocyten waarde op duiden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
5.3K

Antwoorden (3)

Leukocyten zijn witte bloedcellen. Deze zijn nodig om je immuunsysteem op peil te houden. Witte bloedcellen vallen namelijk ziekteverwekkers aan.
Waarschijnlijk is deze te laag waardoor je steeds ziek wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan duiden op ontsteking(sverschijnselen). Goed dat hiernaar verder onderzoek plaatsvindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan wijzen op en allergie voor het één of ander. Maar je huisarts zal het je wel beter uitleggen dan wij het hier kunnen.