Worden de resten uit een ontruimd graf verbrand of hoe word het vernietigd?

kan iemand mij daarop een antwoord geven wat er word gedaan, dit omdat a.s. woensdag vlak bij mijn huis graven worden geruimd.
en ik toch wel bang ben dat er virussen vrij komen uit deze hele oude graven

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

onzin ik weet niet waar je dat virus verhaal vandaan hebt maar je hebt waarschijnlijk teveel horror films gezien of zo.
vraag desnoods even wat er mee gedaan wordt aan de koster
of zo.
maar de overblijfselen zijn gewoon kalk en verder niet.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er gaan 145 graven en tombes weg
we zijn vanmorgen even wezen kijken, het oudste graf wat weggaat dateert uit 1889, en liggen 17 mensen in, stel een van hun had een gevaarlijk virus..en die tombe gaat open..wat dan?
Een graf dat wordt geruimd omdat de tijd voorbij is daarvan worden de eventuele resten in een massa graf gelegd