Kan je bij deze situatie decompressieziekte krijgen?

Ik heb net gedoken met een diepte van 12 meter toen we omhoog gingen hebben we er ongeveer 20 seconden over gedaan. Hierna stond er een hele grootte druk op me gezicht en op me oren en ben echt heel moe is het mogelijk dat ik decompressieziekte heb?

een jaar geleden
in: Ziekten
2K
Ritsuka
een jaar geleden
Ik heb altijd geleerd dat je niet sneller als de luchtbellen omhoog mag gaan.
Antoni
een jaar geleden
@Jmv12, als je nog niet heel ervaren bent als duiker, dan zal je gewoonlijk alleen duiken onder begeleiding van een meer ervaren duiker. Het lijkt mij verstandig om aan hem of haar te vragen wat er met jou aan de hand is, en of het gevaarlijk is.

Geef als eerste antwoord