Wat betekent zwarte brokken overgeven?

Hallo ik voel me vandaag al de hele dag wat misselijk en dit gaat gepaard met veel en luide boeren, heb ondertussen al enkele keren overgegeven. Ik heb opgemerkt dat er zwarte brokken/stukjes in zitten? Kleur is zelf niet zwart maar gewoon oranje maar de stukjes er in zijn redelijk groot en heb ook echt last van maagzuur.. Na uren is het nog niet beter weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Ziekten
1.9K
Amadea
3 jaar geleden
Heb je drugs gebruikt of veel alcoholische drank naar binnen gekregen?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Jouw huisarts bellen lijkt me de juiste gang van zaken.

Antwoorden (1)

Bij "zwarte brokken overgeven" denk ik aan bloed. Er kan een wondje in je maag zijn, of misschien een zweertje. Ga naar de dokter.