Hoe kom ik van mijn maag darm probleem/infectie af?

Afgelopen donderdag werd ik heel misselijk, vrijdag diarree, misselijk en koorts zaterdag ging het wel maar zondag storte ik weer in. Mijn darmen rommelen continu, voel me slap en misselijk. Tegen de misselijkheid heb ik dompiridon gekregen.. Dit helpt enigzins. Morgen moet ik mijn ontlasting inleveren om een parasiet uit te sluiten. Hoe voel ik me weer fit? Hoe lang duurt zo'n infectie? Is er een dokter in de zaal met tips/advies?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zorg wel dat je veel drinkt, om uitdroging te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat doe ik! Het vervelende is dat ik geen diarree meer heb waardoor ik het dus niet kwijt kan. Het blijft maar rommelen.

Antwoorden (1)

Als je naar je dokter gaat, zal die waarschijnlijk antibiotica voorschrijven. Kuurtje van een week (met veel diarre o.a.), maar daarna goed herstel en als het goed is moet het dan weg blijven...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben gisteren bij de dokter geweest maar geen antibiotica gekregen. Wel domperidon tegen de misselijkheid. Ben nu in een uur 3x naar de wc geweest dus hopelijk komt alles eruit en ben ik er vanaf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou mooi zijn...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas :-(