Hoe kan het dat autoziekte over gaat en ook niet meer terugkomt?

Vroeger had ik last van autoziekte, maar tegenwoordig niet meer, hoe kan het dat de autoziekte op een gegeven moment weg is en niet meer terugkomt? en waarom kan je het niet weer opnieuw ontwikkelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn zat mensen die hier hun hele leven last van houden hoor al wordt het vaak wat beter hanteerbaar als ze ouder zijn geworden.

Antwoorden (1)

Wagenziekte of zeeziekte of bewegingziekte heeft te maken met je middenoor evenwicht orgaan
je went er tenslotte aan door dat je hersenen de signalen beter aan kunnen

er was laatst op tv ook een onderwerp over mensen die met een rare vervormende bril rondliepen en dus heel raar liepen en ze moesten een potje voetballen
in het begin ging dat helemaal niet
maar na 5 minuten herstelde hun hersenen de signalen zodat ze steeds beter gingen spelen.

met het evenwicht orgaan is het net zo
alleen gaat dat wat langzamer dan met ogen
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
mooi antwoord. zou het dan ook kunnen dat als je evenwichtsgevoel verstoord raakt door een klap, dat dit dan later weer 'terug' ontwikkelt?
capthavoc
10 jaar geleden
oei tja een klap waardoor je evenwicht orgaan beschadigt kan blijvend zijn.
Gelukkig heb je net als je ogen en oren en veel andere delen van je lichaam er meestal 2 stuks
Dus kans is dat wat de ene niet meer kan
dat het wordt overgenomen door de ander.
Net zoals mensen die blind worden opeens hun gehoor meer gaan ontwikkelen.
in sommige gevallen zal het nooit helemaal goed komen aan alles is een grens natuurlijk
maar het lichaam kan veel hebben als je er vanuit gaat dat het vanaf het begin goed was
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet helemaal mee eens gezien het feit dat heel veel mensen hier gewoon nog last van hebben op volwassen leeftijd. Vaak wordt het minder rond het twaalfde jaar maar dat was vroeger ook het moment dat je voorin mocht zitten. Verder hebben mensen er eigenlijk geen last van als ze zelf de bestuurder zijn en gaat het weer mis als ze achterin zitten. Dat kan niet door gewenning komen. http://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=28071