Waar vind ik de beste specialist op gebied Bronchitis?

Mijn vader heeft enorm last van Bronchitis en heeft daar onlangs ook een hartaanval door gekregen. Nu komen we in onze omgeving niet verder. Het ziekenhuis zegt niets te kunnen doen en maar naar de huisarts te moeten gaan, en de huisarts schrijft maar al te graag steeds kuurtjes antibiotica uit die totaal niet werken. We zitten nu al een tijd in deze cirkel en zijn ten einde raad. Ik weet dat er geen heilige graag bestaat die alle problemen als sneeuw voor de zon doen verdwijnen, maar er is toch vast wel iets wat we kunnen doen? Er is toch vast wel een specialist, professor, iets of iemand die zich echt enorm heeft verdiept in de materie van Bronchitis en bij een bepaalde ziekenhuis werkt? Weet iemand een super goede specialist op het gebied van Bronchitis? Eentje die Echt Heel goed is! Nogmaals ; een mens kan geen wonderen verrichten, maar met een echt kundig persoon te maken hebben kan in sommige gevallen echt het verschil maken. Dat weten we allemaal.

Mijn dank is enorm groot!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (2)

De 100 % medicatievrije therapie van HaloClinic zorgt voor het verminderen van de ontstekingsreactie bij bronchitis, en de versterking van de eigen afweer, waardoor de symptomen snel verminderen. Een zoutklimaat heeft een bacteriedodend effect, reiniging van microbiële flora van de luchtwegen, vertragen van bacteriegroei en het vergroten van de weerstand tegen luchtwegaandoeningen. Het zout klimaat is een bekend decongestivum; het verminderd ontstekingen van de luchtwegen, herstellen van het normale transport van slijm en het vrij maken van verstoppingen in de bronchiën en bronchioli. Dit leidt tot snelle eliminatie van de resterende teer en andere allergenen. Het heeft ook een effect op de sensitiviteit van het lichaam voor substanties die allergische reacties veroorzaken. De samenstelling van de lucht versterkt immuniteit, met een betere immuniteit worden allergische reacties tegen pollen en andere allergenen verminderd.

Ik heb hier zelf geen ervaringen mee, maar leg het eens voor aan de huisarts, het klinkt hoopvol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het universitair longcentrum Dekkerswald, tussen Nijmegen en Groesbeek, staat heel goed bekend. Het zorgt voor patiënten met zeer uiteenlopende longaandoeningen, variërend van astma, chronische bronchitis en longemfyseem (COPD) tot longkanker en tuberculose.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die tuberculosezorg wordt al snel minder de laatste tijd. Ze spelen ziekenhuisje. Beter naar Beatrixoord, waar net een nieuw gebouw is geopend hiervoor en meer kennis en (vooral) ondersteuning aanwezig is.