Ik ben herstellende van een longontsteking en heb nu pijn in mijn linkerbovenkaak. Hoort dit (net als de hoofdpijn) bij het herstelproces?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.8K
Ivana
11 jaar geleden
Ik heb twee maal achter elkaar longontsteking gehad. De eerste keer zelfs een week aan zuurstof in het ziekenhuis gelegen. Opknappen duurt zeker een week of zes, maar de bijverschijnselen waar jij het over hebt heb ik niet gehad. Het is wel zo, dat je tijdens de herstelperiode voor van alles vatbaar bent omdat je weerstand niet optimaal is. Neem rustig de tijd en zorg goed voor jezelf. Overhaast het niet.

Antwoorden (2)

Het lijkt meer op bijholte ontsteking. Hoofdpijn ,kiespijn kan door snot komen in de holtes. Neusspray gebruiken om de holtes schoon te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die pijn in je bovenkaak is niet een normaal verschijnsel bij het herstel van een longontsteking. Mogelijk heb je een ontsteking in je bijholten. Als het pijn doet wanneer je met je vingers tikt op het bot onder je wang, dan is een bijholteontsteking waarschijnlijk. Misschien toch maar even je huisarts raadplegen. Je kunt het er nu beter niet bij hebben deze klachten.