kan een persoon met vijf bypassen even lang leven als iemand zonder een bypass die gezond is?

Hoe lang kan je met een bypass leven als je al 60 jaar bent? en kan je even lang leven als iemand die geen bypass heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1.1K

Het beste antwoord

Statistisch gezien kan dat!
In wezen zijn de problemen door die bypasses opgelost, de persoon wordt geregeld gecontroleerd en krijgt medicatie.
Mijn schoonvader is er 81 mee geworden.
Maar niemand kan de garantie geven, dat dit in de praktijk ook zo zal zijn, want niemand, ook artsen niet, weet hoe lang hij/zij te leven heeft.
Dus je 2e vraag: "Hoe lang kan je met een bypass leven als je al 60 jaar bent?" is door niemand te beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor. Misschien is hij dan zelfs gezonder! Hij word begeleid met alles extra controle's je kan er vanuit gaan dat hij na herstel periode hij weer 100% is en de ander geen idee heeft wat hij onder de leden heb

Toegevoegd na 38 seconden:
Heeft
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt er aan. Als alle andere bloedvaten van diegene met de bypass ook slecht zijn dan leeft hij waarschijnlijk korter. Het ligt ook aan zijn levenswijze... Als hij overgewicht heeft, blijft roken en niet op zijn cholesterolgehalte let dan kunnen ook de bypasses (en andere vaten) wéér dichtslippen! Je moet dus wel gezond leven, eten en bewegen.....