Hebben nierinfecties-ontstekingen wel eens invloed op je stemming??

kunnen nervositeit en stemmingwisseling veroorzaken,, ????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (3)

Dat kan, dat komt dan niet door de onsteking, maar door je gevoel hierbij.
Je kan ongerust zijn over de onsteking of pijn hebben, hierdoor kan je geestelijk uit evenwicht raken, met de gevolgen die je beschrijft. Dus indirect kunnen dit gevolgen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziek zijn is niet plezant en zo kan elke vorm van ziek zijn wel eens invloed op de stemming hebben.
fremar
12 jaar geleden
Als je ziek bent voel jij je onzeker omdat je lichaam niet oke is.
Ook de antibiotica kan stemmingswisselingen veroorzaken.
Je kan het niet plaatsen en wil weer oke zijn dus dat is de reden hiervoor.
Je bent misschien iemand die haar/zijn leventje altijd geordend heeft en in zijn greep en daarom is de structuur er uit en ook dat kan voor stemmingswisselingen zorgen.
Er kunnen natuurlijk ook nog andere medische achtergronden meespelen maar dat weet je natuurlijk zelf het beste.