Wie herkent dit op lyme lijkend ziektebeeld?

Binnenin het hoofd, de hersenen, veel activiteit voelen.
Energie-punten die voortdurend geprikkeld lijken te worden.
Een soort van onder stroom staan bij de hersenen, waardoor je heel erg moe wordt.

Eén kant van het gezicht hangt.

Op lyme onderzocht, voor zover dat kan natuurlijk. Niets gevonden.

geprikkel geprikkel geprikkel binnenin hoofd.
Moe moe moe moe.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
bamibal
12 jaar geleden
Zou ook Pfeiffer kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriendin had dat ook! Het was zeldzaam. Ik heb haar gesmst hoe t heet, ik antwoord je zsm

Antwoorden (3)

Aangezichtspijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende klachten en verschijnselen kunnen bij MS ontstaan:

Motoriek: krachtsverlies, spasticiteit, krampen, stijfheid;

Sensibiliteit: tintelingen, prikkelingen, doofheid, pijnaanvallen, gevoelsstoornissen zoals koude voeten, spierpijn;

Coördinatie: trémoren, spraakstoornis, duizeligheid, draaiduizeligheid;

Hersenstam: zenuwpijn, gevoelsstoornis in het gezicht;

Gezichtsvermogen: zenuwontsteking aan een of beide ogen, oogsiddering, dubbelzien;

Blaas: toegenomen aandrang, achterblijven van urine, incontinentie;

Seksueel: libidoverlies, impotentie, genitale pijn, vermindering van het gevoel;

Darmen: obstipatie, incontinentie;

Moeheid: moeheid in rust, snelle vermoeibaarheid;

Cognitie: geheugenstoornissen, Concentratiestoornissen

Toegevoegd na 39 seconden:
http://www.fysiotherapie-amsterdam.nl/MS.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bellseparalyse.
Ze gad dezelfde verschijnselen als jij, mijn vriendin. Door de halfzijdige gezichtsverlamming dachten wd het ergste.
Zij moest 4 dagen prednison slikken maar moest ook weer stoppen van de dok.
Het hangen duurde wel even maar ging uiteindelijk ook over.
Het komt niet zo vaak voor en is gelukkig niet heel ernstig.
Misschien heb je er wat aan.
Beterschap!