nee er is geen oplossing voor kanker maar je kan het wel voorkomen. (minder vaak verbrandt raken, geen zoetjes eten en minder roken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het niet voorkomen, je kunt wel zo veel mogelijk doen om het te voorkomen. Gezond eten, bewegen enz enz. Maar ook dat is geen garantie. Ken mensen die 95 zijn geworden en nooit ziek zijn geweest en rookten en dronken. Ik ken ook mensen die supergezond leefden en stierven op hun 60e aan kanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie meer en meer mensen om me heen van MIJN LEEFTIJD en weinig ouder , die vele malen gezonder leven dan ik, bezwijken......
Daar wordt je ook niet vrolijk van. Het leven geeft geen garanties.
Er zijn mensen die beweren dat dat er is en daar ook bewijs voor hebben, maar dat de farmaceutische industrie er niet aan wil, omdat dat geen geld oplevert.

Het gaat dan om de geneeskundige werking van een op een bepaalde manier gemaakte extract van thc van bepaalde hennepplanten.

Toegevoegd na 39 seconden:
Rick Simpson heeft dit ontdekt

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, er valt niet aan te verdienen omdat je geen patent kan leggen op een plant.

Toegevoegd na 8 minuten:
En weer bedankt voor de min he!! Het is toch waarheid, ik zeg niet dat dit klopt, ik zeg dat er mensen zijn die denken dat dit klopt en voor hetzelfde geld is het waar. Maar dan zou je eerst meer over dit onderwerp moeten lezen, voordat je daar een mening over geeft.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gewoon waar, een +je van mij. genezing is dan nog niet 100% aangetoond, maar het remt de groei van de kanker-cellen (wel aangetoond), waardoor een patient al gauw meer tijd heeft, en andere medicatie meer tijd heeft om te werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ook een wat neutralere, betrouwbaardere bron voor deze informatie ? Het betreffende onderzoek bijvoorbeeld, of een wetenschappelijk artikel ?
sterredag
12 jaar geleden
Dat waren de snelste die ik kon vinden... zoals ik al zei, er zijn mensen die beweren dat..... dus een echt wetenschappelijk artikel is er nog niet, maar als je googlet op deze man of genezing kanker thc / wiet dan vind je een hoop. vooral het filmpje even helemaal kijken, dat staat niet alleen op youtube dat is van die man zelf en is door meerdere mensen op internet her en der geplaatst.
Kanker is een verzamelnaam voor HEEL veel verschillende ziektes, die gemeen hebben dat er (kwaadaardige) wildgroei van cellen plaatsvindt. Verder verschillen ze als dag en nacht.

Sommige sooten kanker kunnen we inmiddels heel goed behandelen en hebben een groot genezingspercentage. Andere kunnen we nog steeds weinig tot niets mee, en hebben enorme sterftecijfers. Ook kunnen we kanker steeds beter 'in toom' houden, waarmee het in sommige gevallen meer en meer een chronische ziekte wordt.

Naast het prefentief verwijderen van risico-organen , verwijderen van tumoren (opereren), bestralen en chemotherapie, komen er ook nieuwe behandelmethoden bij zoals stamceltherapie en over een poosje wellicht, hopelijk, vermoedelijk, gentherapie.

Dat is allemaal niet de ontdekking van één man, maar een langzaam voortschrijdend proces in de medische wetenschap, waar heel veel mensen al heel lang heel veel onderzoek naar doen.

Maar er komt nooit, NOOIT, één methode / pilletje / therapie waarmee je altijd alle gevallen van kanker kunt genezen. Daarvoor zijn de aandoeningen te verschillend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Jep, en er bestaan nu dus zelfs vaccins tegen sommige soorten van kanker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop niet dat je op de prik tegen baarmoederhalskanker doelt ? Daar ben ik namelijk nog altijd geen groot voorstander van.
Je ent in tegen één HPV- virus dat mogelijkerwijs bescherming kan geven tegen een paar vormen van baarmoederhalskanker. Je kunt het dus gewoon nog steeds krijgen, VOORAL als je denkt dat je 'er tegen ingeënt bent' (teen kanker) en daarom geen uitstrijkjes hoeft te laten maken. schijnveiligheid die ook nog wel eens heel negatief zou kunnen uitpakken - maar dat weten we pas over 30, 40 jaar.
Er is geen oplossing voor kanker, gezond leven zoals bv niet roken geen vet etc, dat zijn fabels, het blijkt iets te zijn in onze genen en iedereen heeft het en bij de 1 ontwikkeld het zich wel en bij de ander niet, waar het aan ligt dat het zich bij de 1 ontwikkeld en bij de ander niet dat is nog een groot mysterie, bij mensen die blowen als ze kanker hebben is er bewijs dat de kanker afneemt(helemaal bij borstkanker)..
http://nufilmkijken.nl/what-if-cannabis-cured-cancer-2010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is een virus dat alleen kanker cellen besmet (gemuteerd virus) die zegt dat tegen kankercellen "besmet meer met mijn virus!" dan knapt de kankercel en verspreid het virus over kankercellen en zo maar door, dit is alleen nog niet helemaal onwikkeld maar over een jaar of 20..
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh ja en er was ook een chemokuur in vet cellen die alleeb door kankercellen afgebroken kan worden waar door de chemo alleen de kanker bereikt=zelfde als chemo maar mindet verwoestend voor de rest van je lichaam maar is ook nog niet goed ontwikkeld..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al heel lang wordt er gezegd: 'Over twintig jaar is dit opgelost!' En dat gebeurt steeds niet - dus daar geloof ik niet in. We weten steeds een beetje meer van bepaalde ziektes, maar tegelijkertijd komen er ook weer andere varianten en andere ziektes bij.
Tenslotte moeten we allemaal ergens aan doodgaan, dus we zullen nooit alles kunnen voorkomen dan wel genezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mmm.. we zullen wel zien, ik weet het verder ook niet dit heb ik gehoord van mijn scheikunde leeraar en het klonk echt aanemelijk! maar zou kunnen dat het niet werkt hoor..
Er is nu nog niet echt een oplossing waarmee je zeker kunt zijn dat je geen kanker zult krijgen of waarmee je er zeker van kunt zijn dat het altijd weer zal genezen. Wel is het mogelijk de kans op kanker zo klein mogelijk te houden.
Zo is het erg bekend dat roken en alcohol drinken kanker veroorzaakt.
Door vis te eten verlaag je de kans op kanker juist weer.
Op deze pagina staan nog meer tips hoe je kanker kunt voorkomen: http://www.leerwiki.nl/Hoe_kan_je_kanker_zo_goed_mogelijk_voorkomen