Heeft iemand wat afbeeldingen over de ziekte van still?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het een gevaarlijk ziekte???

Het beste antwoord

Hier heb je wat afbeeldingen:

http://www.google.nl/search?q=still's%20disease&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=nl&tab=wi&biw=1229&bih=640
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja hoor, die heb ik. Verder nog iets?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
slim antwoord, kan de vraagsteller echt iets mee, daarom -
Cryofiel
12 jaar geleden
Daar kan de vraagsteller zeker iets mee, zeker als je toevoegt dat je linksboven op "Afbeeldingen" kunt klikken. Ik zou ook dit willen toevoegen:
http://www.goeievraag.nl/vraag/niveau.196273 Oh ja, en een plusje voor dit behulpzame en correcte antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel cryofiel, ook voor je reactie op mijn andere vraag :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zo simpel is het leven +