Ik heb het afwisselend warm en koud mijn temp. is 37 graden normaal. Ook zweet ik continu dag en nacht en slaap ik slecht. Wat is dit?

Toegevoegd na 51 seconden:
Ik heb dit nu de de laatste 3 dagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
65.2K

Het beste antwoord

Dit lijkt me dat je te veel stress hebt, dit lijk er op als je koudje of koorts hebt, alleen komt dit voort uit de stress die je kan hebben, ook wel onbewust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb hier ook last van maar ik ben nu verkouden dus het kan zijn dat het deverkoudheid is!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens langs naar de dokter. Die zal je de uitgebreide info meegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eet je wel goed en voldoende regelmatig ?
Kan ook aan je suikergehalte liggen,houd eens even in de gaten hoe je je voelt voor het eten en na het eten,en probeer eens een uur voor het slapen gaan,een bruine boterham met vlees of kaas,geen zoet,kijk eens hoe dat gaat.
En even naar dokter gaan voor extra controle,en dit goed kenbaar maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog in de puberjaren zit, dan kunnen het de hormonen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als je in de menopauze zit, kunnen het eveneens je hormonen zijn. :-)
Het is de vraag waar je eerst last van had, slecht slapen of zweten of afwisselend koud en warm.
Als je te weinig slaap krijgt, kan je gevoelstemperatuur afwijken van je lichaamstemperatuur. Zo kun je het als je slaapgebrek hebt, zelfs als het om je heen heel warm is, toch nog koud hebben. Daarnaast kan zweten ook een gevolg zijn van slaaptekort.
Verder kan het inderdaad ook een gevolg van spanning zijn.
Maar goed, je hebt er nu drie dagen last van zeg je, ik zou het even aankijken als je verder nergens last van hebt.